...and now, read THIS!

Såhär på kvällskvisten roar jag mig med att bloggstäda.
Är på det korvspadsklara med att jag whinat om detta innan, så istället för att dra allt igen LÄNKAR jag min spykavalkad. (Tänkt på att chili con carne har EXAKT samma konsistens som spya, btw? Inte lassat in nåt sådant mojs i käften sedan jag kom underfund med detta.)


Tänkte upplysa alla oinvigda om mina KATEGORIER här på bloggen:

Whatever  - Min standardkategori. Inga major happenins, vanligt vardagsskit.

Yada yada  - Jag jiddrar om tvserier, kategorin ni possible MOST LIKELY hellre spyr ner än klickar på. DOCK finns mina balla Knull-listor här, och dom är ju faktiskt värda all uppmärksamhet!

Drömsekvens  - Seriöst, skulle inte tvärbanga på att leva livet jag får uppleva i slumrande stund istället för mitt verkliga. Jag får ligga med kändisar, kan flyga och förstora snoppar med tankekraft!

Någorlunda seriöst   - Jag tar upp funderarvärda ämnen som horeri, att man borde mörda sina grannar, föräldrasex, att jagsjälv är grymt rolig, rädslan för att bli dödad pga att man är skyldig någon en öl, etc

TÄVLING  - Har bara haft ynka tre tävlingar MEN EN AV DOM PÅGÅR FORTFARANDE. Heh.

UPPFINN DETTA, tack!  - Uppfinningar/idéer jag gärna vill se utförda, men som jag inte pallar fixa själv.

...och den alldeles nystartade kategorin - Abu Sandiza Mustafa, ja, det är min kusin Abu-Sandiza som tjatat sig till att få figuera mer i min blogg. Hon blev så till sig efter att nån kommenterat att hon var sexig när jag langat upp en bild på henne.  


"Jag och två söta bloggläsare"


Kommentarer
Postat av: Sara

Hallååååå du glömde den roligaste kategorin intressant skit!!



:)

2010-08-14 @ 00:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0