Mucka inte med min kyckling!

Jag har drömt att jag frammanar spöken med Knivlisa, tagit på mig beigefärgade jeansleggings och låtsat att Dj Pish är min pojkvän för att jag trodde att det skulle vara enklare för mig att då nästla mig in i Dessie och Paows gäng, att jag blev full och skulle videoblogga topless med Egoina, men den storbloggaren jag drömt om mest är Kissie.
Minst en gång i veckan drömmer jag om Kissie, och drömmarna handlar uteslutande om att jag räddar Kissie från olika situationer. Antingen är det bitchiga bruttor på uteställen, lägerledare som inte gillar att Kissie sov i killarnas lägertält, en arg pappa, och inatt drömde jag att jag försvarade henne mot Malou von Sivers.

Malous lilla program Efter Tio kommer precis före min stora last - beroendet av tvserien Hem till Gården, så just nu står teven på i väntan på att Hem till Gården ska börja, och jag känner verkligen att jag AVSKYR Malou, jag står inte ut med hennes drogade ögon och hennes struntförnuftiga röst. Jag VET att det bara är efterdyningar från hatkänslorna efter nattens dröm, men... (Blir avbruten av att jag hör Kissies namn från teven) ...men vafan - nu börjar hon snacka skit om Kissie IGEN! Men för-i-helskotta, låt bli min lilla skyddsling! Lämna min lilla kyckling ifred! (Kommer tillbaks till verkligheten igen)...

Nä, jisses, måste nog vakna till lite mer innan jag fortsätter interagera...

Rör inte min kyckling!


(Nu kommer alla Kissiehaters skriva hatkommentarer likt "Vafaaaan man ser ju att bilden är photoshoppad, Kissie har inte så liten kropp i verkligheten!" men jag kan ärligen säga att bilden ovan inte är det MINSTA photoshoppad!)

(Den är alltså paintad)


Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHHAHAHAHAH den sista texten ;)

2009-11-13 @ 15:25:22
Postat av: pubes

drömmer du aldrig om mig ? :(

2009-11-15 @ 19:55:43
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: klaruhs

HAHA x)

2009-11-20 @ 17:42:52
URL: http://klaruhs.blogg.se/
Postat av: Minnali

Hahahaha! Du är ju för härlig!

2009-12-06 @ 22:40:02
URL: http://minnalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0