Lagom intressanta saker ni egentligen inte borde veta om mig #10

När jag var 15 år var jag och min kompis Emilia stora fan av Sex Pistols. Vi kunde texten perfekt till varenda låt och lekte att Johnny Rotten och Sid Vicious från det legendariska punkbandet var unga igen (och i Sids fall också vid liv) och var våra pojkvänner.

Vi gick runt på stan med våra punksnubbar och när vi gick förbi en grupp med punktjejer viskade vi uppspelt till varandra att nu blev dom riktig avundsjuka när dom såg oss hänga med Johnny och Sid.

Vi gick på cafe och drog till en extra stol till bordet för att alla fyra skulle få plats. Norpade ett extra askfat från bordet brevid för att Johnny var en kedjerökare och ville ha ett eget ställe att aska på.

<- Min pojkvän Sid och Emilias pojkvän Johnny ->

Jag har tyvärr förstört alla bilder av mig från den tiden, annars skulle jag langat upp en så ni kunde få skratta rått på min bekostnad.

Kommentarer
Postat av: Finn

hahahahaha! lite tragiskt om ja ska va ärlig

2009-03-11 @ 15:36:12
Postat av: Sandiza Hotpants

haha, tell me about it! dock hade vi väldans kul ;)

2009-03-11 @ 15:39:50
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: Emilia

HAHAHAHA åh herregud Sandra, det hade jag förträngt...men nu vaknar minnena till liv igen! Shit alltså, känns ju lite som igår faktiskt ;)

2009-03-12 @ 20:10:45
URL: http://naangfaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0