Ikväll kommer förresten Fredagen den 13de - del 8 med Jason på 4an!

Drömde otroligt hemsk dröm inatt.
Visserligen var det bara en händelse i den för övrigt mycket spännande drömmen som var mardrömslik, men hemskheten i mardrömsbiten slog tillfredsställelsen i spännandedelen.

Och så gjorde en ny person entre i min drömvärld inatt.
Sandiza Hotpants Entertainments proudly presents Lotta!

Jag, Lotta och Natasha blev tillfångatagna av mördaren-to-be Matthew King!
Alla poliser över hela världen spanade efter honom för han var extremt farlig. Lotta och Natasha höll sig på avstånd från skurken, medan jag, som var (och är handlöst förälskad i vår kidnappare gärna höll mig så nära som möjligt igång med att föra intressanta diskussioner i hopp om att han skulle finna mig i alla fall 10 procent så oemotståndlig som jag fann (och finner) honom.

Hela tiden fick vi fly från spanande poliser, Natasha och Lotta för att Matthew hotat med att döda oss om vi försökte sabba hans flykt, jag för att jag ville hänga med Matthew så länge som möjligt.
Tillslut mördade han trots allt ändå Natasha i en buske i Snöstorp efter att hon försökt fly...

Efter mr Kings första mord fick han blodsmak och mördade sedan hejvilt till höger och vänster, alla vittnen som kom i vår väg. Jag blev ledsen eftersom vårt eventuella framtida förhållande skulle bli så jobbigt komplicerat om han hela tiden var på flykt, så jag försökte förklara för honom att han måste sluta, för jag älskade ju honom!

Det är nu mardrömssekunderna i drömmen påbörjades, då han hånskrattade åt mig och sa att han aldrig skulle bli kär i mig, för han var kär i att mörda!
Jag hånglade upp honom, slet mig loss och frågade om han inte kände nåt varpå han sa att han inte kände ett piss (han pratade faktiskt svenska i drömmen).

I slutscenariot befinner sig Jag, Lotta och Matthew King oss i en gammal rutten lägenhetsbyggnad med graffiti målade på väggarna, och Matthew har börjat figurera i blaskorna som Jason. Vi befinner oss i byggnaden för att Matthew hört att massor av typer som låtsas vara honom skulle mötas där den kvällen, iklädda Jason-masker för att planera framtida mord.

Matthew mördar dom allihopa med karatesparkar och knivhugg.


Helt plöstligt sitter jag och Lotta, Sevan, Martina, Philippa och Wallin och kollar Parlamentet - som Matthew King deltar i som en i det blå partiet. Det är dock en repris, och jag förbannar vettvillingen för att förstöra sin framtid genom att bli en mördarmaskin.

Kommentarer
Postat av: Lotta (du vet, Lasses kusin)

Är det jag som är med i drömmen? :O

Jag kände att det var dags att börja läsa din blogg. Och döm av min förvåning, när jag i andra inlägget stöter på mitt namn! Visserligen delar jag det med andra Lottor. But still. Är jag med i din dröm så är det ju hett i alla fall.

2009-04-11 @ 21:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0