Lagom intressanta saker ni egentligen inte borde veta om mig #1

När jag gick på mellanstadiet gick jag och spelade keyboard en gång i veckan tillsammans med min klasskompadre Hoa. Efter en halvtimmes plinkande gick jag alltid till min pappas jobb för att rulla cigaretter åt min farfar för 2 kr cigaretten (en annan historia). Hoa brukade envisas med att följa mig en bit på vägen, men jag gick alltid en omväg till ett bostadsområde och låtsades att min pappa bodde där och att mina föräldrar var skilda.

Jag vet inte ifall han trodde på det, men jag tyckte i alla fall att jag var extremt spännande med denna falska bakgrund.

Vi dejtade även i ca två veckor i slutet av sexan. Finns en låt med Phil Collins som fortfarande än idag för mina tankar till vår relativt heta romans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0