Lagom intressanta saker ni egentligen inte borde veta om mig #4

Fortfarande, efter 14 år, när jag hör Gyllene Tiders "vill känns din kropp emot min, höra pulsen slå, din mun tätt emot min, hjärtat snabbar på. Jag ser på dig och du ser på mig och jag säger ja, ja, jag vill ha dig osv" tänker jag med visst vemod på min första kanin - Nina. Jag brukade vagga henne i min famn samtidigtsom jag sjöng den sången för henne.

Jag var för ung för att veta hurman kände sig kåt, så den sången representerade min kärlek för min lilla kanin, som dog efter ett par år av förstoppning.

Egentligen fick hon väl skylla sig själv, med tanke på att hon käkade upp dom antagligen hårdsmälta julprydnaderna jag fixat åt henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0