Ej läsvänligt för t.ex min ömma moder

Yes, yes, yesss, ÄNTLIGEN har det hänt!
I min bekantskapskrets är det vida känt att jag allt som oftast drömmer sexdrömmar. Jag blir förvånad om jag vaknar upp och inser att inget sexrelaterat skett under nattens drömscenarion. Och besviken, såklart.

Anyhow, ända sedan jag blev en trogen tittare av tvserien Heroes har jag längtat och trängtat efter en sexdröm med Heroeskaraktären Sylar axlande rollen som påsättare! Han har tittat in en snabbis i ett oräkneligt antal drömmar, men vi har mest bara flugit runt och satt eld på träd och sånna där Heroesrelaterade grejer.
Jag kan till viss del styra mina drömmar, men mina Sylar-drömmar har varit alldeles för spännande för att jag ska komma på att tänka på den lilla detaljen att jag skulle kunna t.ex få hans kläder att försvinna om jag koncentrerade mig på den saken!


Alldeles nyss tog jag mig en tupplur och äntligen äntligen ÄNTLIGEN förlorade jag min Sylar-oskuld!
Mitt tips till er: Bästa preventivmedlet ever - att slampa runt i sina drömmar.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Oj vilken blick!!! Nu blir jag lite sugen på att sexdrömma om honom också, dock har jag aldrig sett Heroes, men den bilden räcker!

2009-08-22 @ 01:47:06
URL: http://ellisbellis.blogg.se/
Postat av: Anonym

zachary quinto är nog den hetaste mannen på jorden!

2009-08-23 @ 08:36:57
Postat av: Sarah

MUMMMA på den killen!!

2009-08-23 @ 14:45:55
Postat av: Jigsaw

Grattis! ;)



Han är för övrigt mycket bra som Sylar.

2009-08-23 @ 16:42:05
URL: http://jigsaw.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0