Favorit i repris

Jag var inne på en sexchat för sadomasochister och hittade där robinson-Jonny som sökte en slavinna att våldföra sig på.

Jag svarade och vi bestämde oss för att mötas på Stenstorpskolan.
Meeen så kom jag på att jag fortfarande var vanvettigt förälskad i robinson-Jerry som jag haft en kort affär med, men som tagit slut då robinson-Isabel kom på oss och Jerry, den jäveln, valde bort mig för henne.

Det kom jag på i alla fall, och jag tänkte att om jag nu fortfarande hade någon chans på Jerry, hur mikroskopiskt liten den än va, så skulle den ju vara som bortblåst om jag gjorde något perverst med Jonny och Jerry kom på det, eftersom Jerry avskyr Jonny (faktum för alla som följde bästa Robinson ever).

Så i sista stund där på Stenstorpskolan bestämde jag mig för att inte träffa Jonny, men han hade redan fått syn på mig och så började han jaga mig ända tills vi kom till nissan och då stannade jag och började förklara för honom varför detta var en så dålig ide för oss att ses. Men det var förseeent... Vaknade av att jag väste, som vanligt när jag drömmer mardrömmar och försöker skrika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0