Sweet luvin med Håkan Hellström

Inatt var en riktigt jävla underbar natt. Inte trevligt alls att vakna imorse och erinera sig drömmen som jag motvilligt fått vakna upp ifrån. Jag, Pata och mamma (av någon outgrundlig anledning) var på nån festival nånstans, anlände innan artisterna haft sina soundcheck så jag och Patrik stod och glodde storögt på Millencolin när dom testade på... Kom på att jag bara måste ha Nikolas (sångaren i Millencolin) autograf över tuttarna. Kom dock på detta lite försent för när jag banade mig fram upp på scenen för att flasha mina tits var han borta.
Sen var det dags för Håkan Hellström att spela sina trudelutter på en annan scen och vi hastade dit men hamnade rövlångt bak. Jag försökte övertala Pata att tränga oss längre fram, men det fick vi minsann inte, sa mamma, nu skulle vi stå här 5 km långt bak från scenen och hålla oss lugna. Försökte övertala henne med tjat, dragning i hår och bobbning, men inget hjälpte :(
Gick på toaletten för att uträtta behov, och då kommer Nikola ut genom sagda toa!

Nikola Sarcevic skrev mer än gärna sin autograf över BrunettSandys tuttar

Ute från toan igen hörde jag den bekanta stämman från Dj Pishs Tjena tjena och jag tittade in i rummet där musiken kom ifrån. Det var ingen mindre än Björn Gustafsson som sjöng med i sommarens plåga, runtvalsande med mat-Tina. Jag kramade om dom båda för deras utmärkta musikssmak.

Men sen var det ju hemfärd och jag var deppig för att jag inte fått skåda Håkan på såpass nära håll som jag önskat. Vem är det då som behöver skjuts hem? Jo, lille Håkan, och han vill bestämt sitta jämte mig, och vilken coincidence att vi skulle just åt hans håll. Han sjunger för mig i baksätet och deklarerar sin kärlek till mig gång efter gång och tittar mig djupt i ögonen och säger att han vart kär i mig ända sen vi sågs på diezel i Halmstad när han spelade där. Och så pussas vi.


Kommentarer
Postat av: Bolel

Asså du är helt sjuk! HELT sjuk! :D Fan vilken härlig dröm och fan va härligt du skriver älskling. Nu ska jag läsa vidare högre upp. ;) PUSS SÖTAST!

2008-08-05 @ 21:11:38
URL: http://boelhedgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0