Dokusåpapremiär: HUSET!

Har flyttat in hos puttefnaskerna nu, och dokusåpan "i HUSET med Sandiza Hotpants" har alltså nu officiellt tagit sin start. "Hur ska hon stå ut!?!"

Joakim och el Maxxo


Patrik


Förutom att det står minst en spritflaska i varje rum, har det inte hänt något påtagligt att gå nuts över dessa tre dagar jag vart inflyttad.
Förutom i lördesnatt.

Halva huset var ute och festade medan jag och Markus chillade i soffan med stresspelande, film och popcorn.

När Joakim (som är min sovrumsgranne på övervåningen) anlände hem vid fyra-halvfem, hade han tagit med sig sin "pojkvän", båda packade och högljudda. Väldigt sov-ovänligt, med andra ord.
Dom låg och jiddrade MED STORA BOKSTÄVER som lågstadiefröknarna alltid fyade en för att man talade med, snackade om allt möjligt och med jämna mellanrum hörde man Joakims mobil pipa till av smsanländning. Kompisen blev nyfiken.
"Vem messar du med?" undrade han. "DEDU!" fick han som respons. Gång på gång. Konversationen som enbart bestod av dessa två meningar pågick i 10-15 min innan man hörde att slagsmålet bröt ut.

Efter ett tag fick Kompisen tillslut aningen knapphändig information om messpartnern, vad bruttan hette och att Joakim träffat henne "ute". Han var tillfredsställd i ca tre minuter, sedan blev han sugen på mer detaljer. Vilka Joakim såklart inte ville ge. Slagsmålsstund två.

När det inte funkade, bytte Kompisen taktik:

Joakim: "Sluuuuta pilla mig i rumpan!"
Kompisen: "Jag slutar pilla dig i rumpan när du säger (blabla mer info om bruden)!!!"

Eftersom Joakim fortsatte knipa nos, kom jag fram till mitt egentolkade svar på frågan vad han egentligen tyckte om gumpkittleriet.

Joakim and das Kompis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0