Pre party chick...

Det är aaaningen oroväckande när man hör sin 9åriga kusse ljuda:

"Before I leave brush my teeth with a bottle of jack, cause when I leave for the night I aint comin back, blablablablablanåtskit, tryin to get a little bit tipsy, crapcrapcraposv"



Jag menar: FATTA KASS MUSIKSMAK ELLER! Ska pracka på henne min uromordentliga, så hon inte endar up som nåt annat psykfall.

 


Nej, hon är faktiskt inte det minsta tipsy på denna bild, trots att man kan trot, dock är hon på ett party där alkoholen flödade.


Kommentarer
Postat av: J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

Hejsan!

Förlåt om jag stör en sådan morgon men skulle vilja be dig om en lite tjänst.

Undrar om du skulle kunna hjälpa mig att vinna en systemkamera på en hemsida.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=5866



Där är länken till hemsidan och min bild kommer upp om du trycker där.

Du är verkligen guldvärd om du gör det för mig.

Massor av underbara kramar till dig (:

2010-07-13 @ 21:06:49
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0