Jaaaa TÄVLING!

Eftersom det är söndag, med allt vad det innebär, anordnar Sandiza Hotpants blog-crew en TÄVLING! JAAA!


Vad är det som händer på bilden?


Den som gissar rätt vinner äran.


OCH, som om inte EN TÄVLING vore ROLIGT NOG, fixar vi EN TÄVLING TILL!!! YIPPIEE-KI-YEY!
(Med ett pris man kan TA på, vet inte riktigt VAD än, men det är en riktig sak och jag står för frakten!)

Bakgrundshistoria: I snart en månad (!) har jag vart på jakt efter en muppig, dinoliknande, extremt provocerande "nånting" som jag hade som smiley på msn tidigare, vet att den även finns på tuben. (Inte den vanliga redtuben, utan på YOUtuben alltså. Blir nog aningen förskräckt om någon redtubar och tänder till på detta missfoster jag är ute efter.)

Har blivit förbjuden av mitt sällskap att fråga fler nissar på krogen "Du vet på internet, den där gröna typ-dinosaurien som hoppar fram såhär (visar) och smajlar ASprovocerande? Inte det (besviken som fan-min) jaja, okej, hejdå."

"Dont drink and drive"
"Dont drink and dial"
"Dont drink and blog"

och nu också:
"Dont drink and fråga-random-personer-på-krogen-om-gröna-muppdinon"


DEN SOM HITTAR JÄVELN OCH SKICKAR MIG EN LÄNK DÄR DEN HUSERAR VINNER!

Ser ut ungefär såhär:




Kommentarer
Postat av: Frida

http://www.youtube.com/watch?v=fmwh1RkrCWI



Vann jag?

2010-08-15 @ 14:05:42
Postat av: apan

http://www.youtube.com/watch?v=a7H-GA1muzg&feature=player_embedded



haha fan!



Och på bilden ser vi en skogsturk som spenderat i stort sett hela dagen i skogen och är mäkta imponerad av sin svampsamling (därav huvudet i påsen, "mmm svamplukt!)

2010-08-15 @ 15:54:59
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Myaraq

Jag trodde att det var typ en.. lama?

2010-08-15 @ 17:40:51
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Anonym

Min gissning är att Patrik står på garageuppfarten och efter lite för mycket att dricka, spyr i påsen. Alla har väl spytt i en påse, och nångång måste det fångas på bild.

2010-08-16 @ 19:12:19
Postat av: Wille

Det är chuk efter någon tillställning hos sandiza skulle tippa på en söndag och han spyr :)

2010-08-18 @ 13:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0