Bra att ha paparazzis med sig hela kvällen, så man får skurkarna dokumenterade på bild.

På tal om (eller vad heter det när man bara SETT grejen man ska hänvisa till för att samtalet ska fortgå i samma spår? "På TITT om"?) bilden i förra inlägget:

Denna kväll lyckades jag tappa bort 1. min nyckelknippa 2. min mobil 3. min cykel.

Letade hos polisen efter mobilen (as if att nån skulle lämnat in den där, hade massvis med nude pics på mobbsingen), men man kände ju sig lagom mogen när man skulle beskriva den:
"Eh, asså, vettefan modellen, men den är röd, lite glittrig och har en bild av Pikachu på baksidan eeeheh".
Snäppet värre än när jag tappat min plånka på bussen:
"Det är alltså en svart zippsak med rosa pudlar ".

Cykeln var dock bara kidnappad, hittade den åt helvete i Halmstad centrums utkant nån vecka senare, en helvetesutkant jag ALDRIG skulle få för mig att cykla till på fyllan to do whatever.
Jag och Wallin kånkade hem den över torget, längs gågatorna en solig eftermiddag, som två lagom oberörda och ogenerade cykelsnottare.

Ja, hinten på bilden nedan får väl er att förstå vem som var boven som orsakade all uppståndelse.



Ja, Martina ELLER JAG MENAR - B-L-O-G-G-L-Ä-S-A-R-E-N till höger ser lite väl lurig ut, men det är alltså det rödinringade och rödpilsutpekade glaset med devils water i som satte min hjärna i koncentrerat slarv-läge.


Kommentarer
Postat av: pubes

sv: haha men exakt! :D



hallå, jag vet vad du behöver!! sånna där snören som ungarna har på ärmen på deras overaller så dom inte tappar bort sina vantar! då kan du sätta fast allt du äger och har i dom! fast det är klart, att kånka runt på en cykel i ärmen en utekväll kanske blir lite väl tungt.. men tänk vilka armmuskler du kommer att få!!

2010-08-10 @ 10:49:10
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: pubes

sv: hahahhahaa! ja jävlar va roligt det hade varit!! xD

2010-08-10 @ 13:00:02
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0