Rostproblematik...

HAH! Har löst långbenproblemet!
Grabbade hårsprayet, gick till attack, och nu har jag sju stela små spindelprydnader på väggarna i trapphuset! Dock sprutade jag totalslut på det tunga artilleriet, men tyvärr måste man räkna med stupade soldater om man ska gå vinnande ur kriget...

MEN. Det var INTE DET detta inlägget skulle handla om, det var bara rent skryt från min sida. Eller, egentligen handlar inte detta inlägget om nåt, jag ville mest ställa en livsnödvändig fråga:

HUR DISKAR MAN EN BRÖDROST?

Ja, utan att paja den alltså.

Senaste veckorna har jag enbart använt den till att laga fiskpinnar, men nu vill jag återgå till att rosta bröd - UTAN bismak av möglig fisk!

Kommentarer
Postat av: pubes

laga fiskpinnar? hahahaha va?! xD du är så jävla skön! xD

2010-08-13 @ 17:57:33
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Nikita

Jag vet! Du skruvar isär den och diskar delarna var för sig :)



Simple as that!

(Eller så går man till myrorna och köper en alldeles ny. Det har jag ju aaaldrig gjort. Heller aldrig så pass ofta att dem börjat lägga undar coola sådana åt mig...)

2010-08-14 @ 02:02:32
URL: http://nikitaistheshit.blogg.se/
Postat av: SANDIZA HOTPANTS

Pubes:

Tar bara två minuter! I med några fiskpinnar i rosten, och vänta på att dom hoppar upp, gräddade och klara! Svinenkelt! :D



Nikita:

Hahahah, du borde fota dina brödrostar, ha en egen kategori för dom xD

Fick mess av min mamma igårkväll efter att hon läst min blogg "DISKA INTE BRÖSROSTEN!!" Haha. Får följa ditt exempel och investera i en färsk!



2010-08-14 @ 18:15:52
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: Linnea

Du kanske kan rosta några skivor bröd i omgångar för att få bort smaken/lukten av fiskpinnar och sen funkar den nog bra igen, tror du inte? Du får ju slösa typ 4 brödskivor men det kan väl vara värt det haha.

2010-08-14 @ 20:04:16
URL: http://stegdagboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0