Och på tal om lamor...

...när jag gick i ettan var jag och Martina utanför en cirkus och matade dom gräsätande djuren, ni vet, om man payade cirkusen två spänn fick man en näve pellets att utfodra CIRKUSENS tältanimals med.

MEN! Så kom det en fruktansvärt elak och otacksam LAMA och fräste iväg en fet snorloska RAKT på Martinas silvriga jacka!
Laman var ju helt jävla dum i huvvet, tyckte vi, och som straff matade jag den med en kotte. Som den smaskade i sig och svalde.

Japp.
Och direkt efter fick jag så dåligt samvete att det hamnar minst femma på min dåligt-samvete-tio-i-topp-lista PLUS att jag drömde mardrömmar om att laman dog av kotteförgiftning flera veckor efteråt.
(Var dessutom livrädd för att cirkusdirektörn skulle söka upp mig och sätta mig i fängelse för lama-mord.)

Ja, alltså, det var i ettan på LÅGSTADIET. Så ingen missuppfattar.




Den såg ut ungefär såhär, fast brun. Ingen vanlig lama alltså, utan säkerligen ett kemikaliedrabbat inavelsfoster ala "Wrong turn".


Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha va fult xP

2010-08-24 @ 09:48:44
Postat av: heke

om det var ett kemikaliedrabbat inavelsfoster så är de mer kända som "Alpackor"



http://www.hagfors.se/images/18.7da4739a1210b01d22e800037/alpackor.jpg

2010-08-26 @ 16:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0