Lördagen den fjortonde...

Det var alltså Fredagen den Trettonde igår, och FAAAAN vad besviken jag är! INGET mess whatsoevah, inte minsta paladin dog när jag lirade Age of Empire ens!

Detta vågade jag INTE skriva igår efter att jag kommit hem från skräckfilmskväll, TROTS att klockan var way över 00.00, inte värt att reta ödet liksom. Om man nu tror på det. Vilket jag iochförsig inte gör. Bara när det är läskigt.

Jag, Sevan och Martina hade sett en läskig film där det hiskeliga bodde i speglarna. Eller, inte bara i SPEGLARNA, utan i ALLT som kunde ge reflektion av ens spegelbild, teveskärmen, fönster, dörrhandtag, osv. Det som "spegelmonstret" diggade mest av allt var att göra översvämning för då kunde liksom vattnet slingra sig ut över större ytor och det var lättare att förfölja huvudpersonen och lägga fälleben.
Jag vågade alltså INTE reta min uppsjö av speglar genom att klaga "Meh åhhhhh, INGENTING har failat för mig idag, guuu så trååååkigt!" som en invit.

Jag sa redan i videobutiken att vi inte borde se just denna filmen, eftersom vi skulle få spegel-men av den, precis som vi fick äckligasmåbarn-men av the Ring.

Och ja, det fick i alla fall JAG! Hängde för spegeln i mitt sovrum och vågade inte tvätta av mig sminket med scaaary vatten.


(Om nån undrar, "Mirrors" med Kiefer Sutherland. Men ni borde inte se den, risk för spegel-men)



Filmen vi hyrde hade en annan outfit, hade den haft detta äckliga omslag skulle vi dissat den, vi ville inte spä på våra äckligasmåbarn-men. Men Mwöhöhöhö, vad vi bedrog oss. Äckliga små barn there was!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh den är så vidrig. När hon i badkaret drar av käken :S Usch!

2010-08-14 @ 17:54:53
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/
Postat av: Vendela

Jag ska fan berätta vad som hände mig fredag den 13e. Jag fick springmask. Alltså små vita maskar som bosätter sig i ändtarmen och ligger och myser i analöppningen. Satt och grät i flera timmar och har fortfarande inte vågat bajsa sen dess

2010-08-14 @ 21:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0