Livlöst värre (wtf lixÅm?)

Ja, majoriteten av mina läsare stämmer hyggligt in på min beskrivning av bloggen: "En blogg att följa för DIG som GILLAR ATT LÄSA OM HELT OINTRESSANTA SAKER (egentligen tycker jag att det jag skriver är extremt intressant, nästan pretty surprised att min blogg inte toppar listan över mest besökta, men man får ju vara ödmjuk) eller helt enkelt INTE HAR NÅT LIV.

Min besöksstatistik dom närmsta dagarna:




1. Onsdag.
Jahopp, inte många som partajar på lill-lördag alltså. Men det är ju ganska duktigt av er ändå, jag slipper oroa mig för att ni blir alkoholister och på så sätt dör i förtid och medverkar till att min besöksstatistik sjunker.
 
2. Torsdag.
På TORSDAGAR borde jag däremot ha ganska många besökare. Vafan är det som är så viktigt på torsdagar att ni dissar min blogg, VA!?

3. Fredag.
Här borde ni väl egentligen supa och snorta näsan av er, men ni kan alltid skylla på att ni laddar inför lördagen.


4. Lördag.

Är i alla fall oerhört glad att ni är färre än på fredagen, även om marginalen nästan är osynlig.


Jaja, jag älskar er ändå, trots er randomitet. Eller kanske just därför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0