Husdjur som diggar klor:

Patrik funderade på att skaffa ett vattenlevande husdjur som kunde husera i hans & kompisarnas uppblåsbara pool (som är väldigt stor för att vara en uppblåsbar pool).


Han: (taggad) Fatta vad nice om man skulle ha en säl i poolen! Borde skaffa...


Jag:
En SÄL? Hade du tänkt åka upp till Bohuslän och fånga en då eller?


Han:
Det har faktiskt flytit upp massvis med sälar på Östra Stranden! (I halmstadtrakten alltså.)


Jag:
Döda...


Han:
I och för sig... men man borde skaffa HAJAR!


Jag:
Eh, återigen; vart ska du få tag på dom?


Han:
Men det kan man köpa i djuraffärn! Såna små!


Jag:
Har inte ni klor i er pool?


Han:
Jo? Och?



SälinförskaffarN själv.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha skön kille!

2010-08-14 @ 00:26:43
Postat av: henke

smart ;P

2010-08-14 @ 22:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0