Finns det ingen "Jag älskar mina bloggfans"-grupp på Facebook?

ÄNNU ett bloggfan har addat mig på fejjan, hon skrev att hon tyckte det skulle va "coolt" att va vän med mig där. Haha, HEJSAN HYBRIS! Blir skitglad av sånt, vilket gör mig något oroad över att smittas av hiv, jag menar, det enda folket behöver säga till mig på krogen är ju "ööh, bruden jag diggar din blogg" och jag kommer sära för att få plats med så många som möjligt. /givmild



Så, underlättar lite för alla er hivsmittade som vill ligga med mig, att adda mig på fejjan och skriva att ni diggar min blogg gör att ni är garanterade en påsättning.
Obs, använder i princip bara facebook till att farmvilla.
Jodetvasåsant, för att ytterliggare säkerställa er plats i min säng - skicka farmvillegifts till mig!

Ja, det va väl allt?

Kommentarer
Postat av: pubes

Du får skaffa en egen facebookgrupp!! :D

2010-04-22 @ 18:43:42
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag är brutalt mycket emot ditt farmvillande... eller, farmvillande överlag. Så om du inte tänker ligga med mig för det så blir det till att torrjucka mot ditt ben tills du somnat och sen våldta dig. Ja, det är så det får bli! :D

2010-04-22 @ 19:12:38
URL: http://tjii.blogg.se/
Postat av: Sandiza Fjantpants/Hotpants

Tina: HAHAHA, and Im brutally aware about ditt ställningstagande i farmvillefrågan min sköna, men DIG ligger jag gärna med ÄNDÅ hela veckan lång! ^^



Pubes: Haha, den dagen nån gör en facebookgrupp tillägnad Sandiza Hotpants kommer jag skryta sönder om det i bloggen!

Mitt motto: "Skryter man inte om det man är bra på(vad-det-än-må-vara), då är man fan inte värd skillsen!"

2010-04-22 @ 19:39:45
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: Myaraq

förlåt. men jag vill inte ligga med dig.

dessutom farmar jag inte.



SV: Jag matar ankor också. På lördagkvällarna. Tragiskt. Jag vet.

2010-04-22 @ 20:12:34
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha nu har jag addat dig bruden. jag ÄLSKAR farmville, och din blogg såklart. :P

2010-04-22 @ 20:25:02
Postat av: Lotta

Själv har jag lyckats undvika farmville i säkert 1,5 månad. Fast jag kan inte säga att jag inte har ångest över att alla noobs antagligen har levlat om mig nu. Och att jag lämnade stallet halvfärdigt. Jag menar, det är ju faktiskt ett åtagande som jag helt och hållet skitit i. Som någon jävla FUSKBYGGARE! Och alla djuren som står där och vill bli omhändertagna.. och träden som ska skördas. Olidligt, är vad det är. Jag förstår ditt återfall och klandrar dig inte. Dessutom fortsätter ju folk skicka presenter hela dagarna, och det är FULLT i min giftbox. Vilket betyder att jag måste tacka nej till gratis stuff hela tiden. GRATIS, liksom. Varför i helvete skulle man tacka nej till det?!

2010-04-23 @ 16:48:46
Postat av: Ellis

Jag vill inte heller ligga med dig men jag har addat dig iaf! :-)

2010-04-25 @ 23:55:56
URL: http://ellisbellis.blogg.se/
Postat av: Sandiza Hotpants

Myaraq och Ellis: beklagar att ni inte vill smitta mig med er hiv :(

Men jag gillar er ändå! :)

2010-04-26 @ 03:47:37
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: Sandiza Hotpants

Lotta Fuskbyggaren: HAHAHA, kanske borde tipsa Martin Timell och Lennart Ekdahl så dom kan outa ditt fuskbygge i deras nästa program.



Farmville är verkligen ett missbruk man tvingas leva med för resten av livet, varenda dag är en kamp för att kämpa mot återfall.



Nu har jag dessutom köpt två hundar som man måste logga in och mata VARENDA FRIKKIN DAG (annars rymmer dom) !!!!

2010-04-26 @ 03:57:54
URL: http://brunettsandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0