Idolpics

Tänkte att jag skulle försöka mig på att ta en Idolbild för er att nyttja som ni vill för att uppnå största möjliga tillfredsställelse. Kanske gör ni som jag och resten av Sockerapas fans när hon lägger ut sina idolpics - skriver ut och nålar upp på väggen för att beundra. Eller så kanske ni joinar mina hatstalkers som nålar upp bilder på väggen enbart för att kasta pilar, knivar och andra tillhyggen på. Eller så kanske det blir vanligt runkmaterial, vad vet jag.
Poserar endast för er skull! Fast kanske mest för att Lasse asap skulle få se hur jag ser ut i mitt nyblonderade hår.



1.
Try one: Försöker smajla inbjudande.

2. Sur för att jag ser så jävla mesig ut på bild 1

3. Glad igen för att jag ser så ballt svår ut på bild 2

4. Såhär ser jag ut på ungefär alla bilder tagna på fyllan

5. Och såhär ser jag ut när jag flirtar. Kom nu ihåg det, alla ni (alla miljarders miljoner) som vill dra mig i håret aka ligga!

6. Avslutningsvis drar vi en relativt misslyckad emopose

Obs: Det är inte meningen att jag ska ha lockar på random places i kaluffsen. Dessa lockar har uppstått för att jag while watching tv ofta sysselsätter mina fingrar med att fläta håret i minismå rastaflätor.

Kommentarer
Postat av: Lasse

Du sa att du hade blonderat håret Sandra!

Falsk marknadsföring säger jag! Eller så skyller vi på kameran...

2009-11-02 @ 12:24:18
Postat av: Sandiza Hotpants

Lasse: Men det var ju det som var det ROLIGA! Att den blonda färgen på mitt hår ändå bara blev ljusbrunt, HAHAHHHAHAHA.



...nä, inte ens jag skrattade så värst mycket efter dom tre första sekunderna efter facebooks-status-skrivandets stund...

2009-11-02 @ 12:34:22
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: Lasse

Gör det igen, och igen, och igen tills det blir blont. We know you can do it!

2009-11-02 @ 12:36:09
Postat av: Natalie

sv: Ja jag tycker den är bra! Jo men hennes död i gamla MP var ju bara fejkad!



Jag har väldigt ont av det, speciellt i det fallet som jag drog upp i bloggen, badhuset -Mannen i sina äckliga för små speedos som inte lämnar nånting till fantasin och kvinnorna påpälsade till tänderna! Inte OK!

Stod dom och vaktade henne? Hmm ja, deras kvinnosyn äcklar mig! En gammal klasskompis pappa (muslim) sa till honom "Knulla svenska tjejer, gift dig med dina egna!" Normalt?

2009-11-02 @ 14:49:01
URL: http://natalieutanh.webblogg.se/
Postat av: pubes

jadu.. svårt det här. men jag tror nog att jag skriver ut bilderna och kastar pil på dom. mest för att ha något att göra.

2009-11-02 @ 15:48:24
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Natalie

Jag vet inte, för jag kommer inte ihåg riktigt. Men hennes död var fejkad och det var Michael Mancini som hjälpte henne med det! Och han, Jane och Jo är med i den nya serien :) Sydney var hyresvärd och Jane är hyresvärd nu efter att Sydney dog :) Rekommenderar den serien! Första avsnittet var lite drygt, men när man väl kommer in i serien så är den grymme bra :)

2009-11-02 @ 18:26:30
URL: http://natalieutanh.webblogg.se/
Postat av: Bexxilicious

Vart är de blonda håret du pratar om? :S

2009-11-03 @ 07:21:23
URL: http://metrobloggen.se/Bexxilicious
Postat av: apan

haha! awesome! kan skriva ut bilderna och ge till..eh.. min bror. ;)

gillar ditt platinablonda hår förresten!

2009-11-03 @ 11:02:09
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: anouk

sv: Förstår vad du menar. Men det jag försöker få fram är att man inte resonerar så när man väl tagit beslutet. SOm någon nämnde så har man förmodligen hållit sig vid liv och försökt så många gånger innan-just för sina anhörigas skull- men tillslut kommer man till ett stadie när man intge ser eller känner något nnat än viljan att dö.



Ofta lider man också av en depression eller sjukdom som gör att man inte täker "klart" som en frisk individ som står utanför och ser detta hända. Man känner inga samvetskval osv.



Det är ju fruktansvärt bra att du valde livet och att du återhämtat dig. Men förmodligen kom du då aldrig till det stadiet när inget annat existerade än döden- då du fortfarande kunde ha din bror i åtanke till exempel. Och det är ju jättebra... Men hoppas att du förstår var jag vill komma?

2009-11-03 @ 18:12:09
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Tessan

Haha kul med folk som ens orkar driva med sig själv:) Lätt den roligaste bloggen som finns!

2009-11-04 @ 10:57:57
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0