Ber om ursäkt till alla rumpnissar...

Blev inspirerad av kanal 5s nya satsning "Ullared" så ska dra dit om ett ögonblick med några balla babes.

Tänkte dra en snuttig bild på migsjälv innan, men jag suger på detdär. Både att se snuttig ut och att lyckas vinkla kameran rätt så att jag kommer med på bilden. Tänkte därför dra en prov-bild bara för att se ungefär vart jag skulle stå för att komma med.

Resultatet blev lagom utvecklingsstört:


Checka särskilt in den sexiga läppen som fastnat på ena tanden. Vem är jag att klaga på rumpnissar när jag själv ser ut som en grådvärg?


Kommentarer
Postat av: apan

hahaha! men söt ändå, trots tandfastnet. jag ska bannemig ha en "ta kort på digsjälv"-guide på bloggen. Jag är fan expert på att ta kort på migsjälv i exakt samma pose, med exakt samma min. sen om det blir så jävla roligt är väl en annan sak... haha.

2009-11-05 @ 12:50:12
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: NAISY- Anna i landet Upp och Ner

Grådvärgar har ju i alla fall lite attitude.

Rumpnissar springer ju bara omkring och undrar "voffor" hela tiden.

2009-11-05 @ 22:15:32
URL: http://naisy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske något som just du skull vinna eller något att ge bort till någon utav dina nära & kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också och det är dags att inhandla julklappar.



Du kan bl.a vinna en MOBIL,PRESENTKORT,JULSAKER,FÄRGADE LINSER och massor mer



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du ej intresserad ber jag om ursäkt och då är det bara ta bort den hära kommentaren :)



Ha det bra//M

2009-11-07 @ 15:51:14
Postat av: Johanna

Nu är det så att du har fått en till prenumerant, jag! Det tycker jag att du borde uppmärksamma! ;D

2009-11-09 @ 14:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0