Snart blir jag 30 bast (22, men det är nästan 25 och sen blir man 30 innan man hinner blinka)

Usch, snart fyller jag år på Facebook... Eller ja, jag fyller ju år i verkligheten med, men det är verkligen ångest nu sista veckan inför födelsedagen då man kommer känna sig som värsta mobboffret om man inte får tillräckligt mycket gratulationer i sin logg på fejjan.

Skulle jag haft hjärncellerna med mig varje gång jag loggat in skulle jag ju kollat upp när folk fyllde år så man kunde bombaderat med gratulationer, även till folk man inte snackat med det senaste året. Men detta slog mig inte förrän i förra veckan, och då var det liksom för sent... Bara tre små fejjanfriends som jag kunnat gratulera sen dess och det räcker ju inte långt.

Känns nästan som när man var liten och bara skärpte sig och kopplade på snällheten dom sista veckorna före jul så att tomten skulle ge en många paket.
"Tomten vet om man vart snäll hela året!" predikade mamma, men det glömde man strax efter att man öppnat julklapparna.

Jag är bara trevlig och social på facebook dom sista veckorna innan jag fyller år, ja, då får jag väl helt enkelt leva med att vara ett mobboffer på min födelsedag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ögontjänare kallas det!!

2009-05-14 @ 09:35:20
Postat av: PH

lovar att jag ska gratulera dig flera gånger! Ska även säga till Björn=)



haha nej det var emilio jag kallade göte!!!

2009-05-14 @ 11:21:41
URL: http://phlippa.blogg.se/
Postat av: MILANISTA BABY

Hej!

Skriver lite om problem i bloggen ang. människor som döljer sitt riktiga jag.

Vad tycker du om det? Läs inlägget och kommentera gärna!

Kramar!

2009-05-14 @ 18:34:09
URL: http://nilabukar.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej :) När jag ändå är inne hos dig och läser lite så tänkte jag rekomendera en ny blogg som har öppnat. Den är perfekt för dem som vill ha hjälp med en ny layout till sin blogg. Denna blogg kan även hjälpa till att piffa upp hela bloggen. Men all info hittar du på bloggen så gå in och titta vet ja. Länk till bloggen har jag skrivit där man ska skriva sin länk :) Välkommen

2009-05-15 @ 11:28:44
URL: http://smdesign.blogg.se/
Postat av: apan

22 är den perfekta åldern, tror fan inte jag kommer bli äldre än så, och när man blir 24 bast har man helt plötsligt passerat "bäst före datum", jävla skumt, är väl för att det bara är ett år kvar till 25.

2009-06-05 @ 11:03:28
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0