Krångel i duschen

Schampoonerade håret tre gånger idag när jag duschade. Tog fel två gånger.
Efter att första schampooneringen var avslutad och jag skulle påbörja balsamering (Heter det så? När det ska i håret alltså och inte när man ska bevara lik?) så var huvudet fullt av att analysera intrigerna i Andra Avenyn så jag sprutade ännu en omgång shampoo i hårsvallet istället.

Ekonomisk som jag är tog jag tillfället i akt att få en ännu renare kalufs än att bara skölja av det direkt.

Dags för balsam igen, men då var jag fullt sysselsatt med att studera mönstret på mitt coola duschdraperi.
Blev således schampoonering av håret en tredje gång.

Del av mitt duschdraperi

Sen tog jag lyckligtvis rätt flaska.

Kommentarer
Postat av: Philippa

synd bara att domaren inte sa att det var jag som hade en snygg kropp. det skulle vart nåt. mitt nya liv har börjat. i dag har jag ätit en halv liter glass istället för mat. hmm inte riktig som jag tänkt mig att det skulle bli, men jag är mätt. vågar bara inte kolla hur många kalorier det skulle vara=) allt bra med dig?

2009-03-19 @ 13:51:57
URL: http://phlippa.blogg.se/
Postat av: Philippa

vafan jag skrev ett långt inlägg. kom inte det fram? VAFAN! aja snyggt draperi iaf och experterna säger att man ska shamponera håret mer än en gång=)

2009-03-19 @ 13:56:11
URL: http://phlippa.blogg.se/
Postat av: Philippa

oj då, det gick fram! SÅBRA!

2009-03-19 @ 13:56:30
URL: http://phlippa.blogg.se/
Postat av: Rasmussen

Grymt snyggt dushdraperi! Var har du köpt det?

2010-06-17 @ 06:52:20
Postat av: Erica

vart har du köpt tandborsthållaren & tvålpumpen?

skulle uppskatta svar jätte mycket :)!

2010-11-21 @ 19:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0