Hmmm...

När jag var elva år ingick jag i ett gäng på fem tjejer, dom kallade oss spice-bajsarna, vi lekte alltid Spice Girls på rasterna nämligen. Jag var Geri.
En dag hade Mel C aka Anita med sig presenter till oss efter ett besök i Bosnien. Varsit halsband, alla identiska förutom att dom hade olika färger på berlocken. Mycket fint och skimrande halsband, tyckte vi, och så var det ju värsta häftigt att alla fem hade likadana...

Hittade halsbandet hemma hos föräldrarna nyss:




Snyggt va? Vi rökte på varje tisdag hemma hos Mel B

Kommentarer
Postat av: Boel

HAHAHAHHAHAHAHAH!!! ÅÅÅåÅH GUUUUUD jag DÖÖÖÖÖÖR!!!!!! HAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHA!!!!!

2009-03-17 @ 16:31:51
URL: http://boelhedgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0