Genomskinlig undanflykt

Mamma skulle ringa och avboka en av biljetterna (bokat tre från början, men lillbrorsan fick förhinder) till Pappas födelsedagspresent jag och brorsan kirrat till honom. (Tyvärr måste den vara hemlig i min blogg fall i fall han skulle få för sig att lära sig google och sen googla Sandiza Hotpants)

I allafall:

Mamma: "Hej, jag måste tyvärr avboka en av biljetterna till XXX, det har blivit lite sjukdom i familjen..."

Detta event vi ska ta med pappa på sker den 11 april. Undrar vilken långvarig sjudom den fiktiva familjemedlemmen drabbats av?

Kommentarer
Postat av: Martin

jag är inte riktigt med där, skulle hon avboka en av biljetterna och skyllde detta på en sjukdom? men varför avbeställa en present? :P som du kanske förstår är jag sjukt nyfiken och kommer inte somna innan du svarar, så gör det fort för jag är trött och har skola imorn!

2009-03-23 @ 17:13:37
Postat av: Sandiza Hotpants

martin:

Hehe, skriver bara för att jag är pretty sure att fadern min, om han trots allt lyckas hitta min blogg, inte kommer förstå tillräckligt mycket av datortekniken för att klicka sig in på kommentatorsfunktionen.



Ska gå in och gosa med vargarna på kolmården en timme :)

2009-03-23 @ 17:19:20
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: martin

vafan är du vip på kolmården? :P inte lite att skryta om! är du från sthlm?

2009-03-23 @ 18:22:25
Postat av: Anonym

Hej!

Nu är det ingen överaskning längre. Trevligt. Så bra att du har en så snäll mamma som hjälper dig avboka. Har det någon betydelse för dig vad hon sa? Då kunde du ju gjort det själv.

2009-03-28 @ 16:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0