Förhundad katt

Fan vad jag älskar min katt ändå. Helt sjukt matglatt litet fetto.
Jag åkte hem till mina föräldrar och käkade middag, självklart sitter även Tusse på en stol vid matbordet och spinner för att eventuellt få ett litet smakprov. Jag är otroligt svag för hungriga (även wannabehungriga) djur, så han fick snart en liten kycklingbit av mig. Som han slukade glupskt.

"Nu får han inte mer" uppmanade mig fadern som har en vrång verklighetsbild då han tror att katten ska sluta tigga vid bordet efter snart elva år.

Jag sträckte dock åt honom en wookad morotsbit som han knaprade i sig.
Visste redan att han åt morot, då jag testat det innan.

Hittade en mjuk äppelbit i röran på min tallrik som jag på inga villkor tänkte förtära så sträckte den åt Tusses håll och en halv sekund var även den ismaskad.

Jag tror vi har förhundat vår katt. Han äter allt.


Mitt egna sumopet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt katt

2009-03-13 @ 19:49:41
URL: http://annikaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0