En av anledningarna till varför jag ogillar solsken

Glömde solbrillorna på jobbet igår, men trots att det var jag som cyklade med solen i ögonen hade jag full uppsikt över att två idioter kom cyklande i bredd rakt emot mig på den minismala cykelbanan jag tog mig fram på.

Tänkte väl att blindstyrena (he he eeh?) skulle spotta mig när dom var tillräckligt nära, men jag fick ställa mig på bromsen och ropa "Idiot!" innan snubben som cyklade rakt emot mig i illfart fattade läget och krängde åt sidan i sista sekund medan hans dumma brud skrek av förfäran över krashen som precis inte blev av.

Morr!

Och varför var då SOLEN the bad guy i detta cykeldrama undrar ni? Jo, för att den lös mig rakt i ögonen och gjorde mig ännu mer irriterad, såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0