Andra avenynintriger

Avsnitt 150 av Andra Avenyn visas ikväll på SVT1 klockan 21.00, men redan sen klockan nio i morse kan man glotta samma avsnitt på sajten.

Roland har luskat ut att hans fru Lotta (som han ligger i skilsmässa med) och prästen Dennis funnit varandra. Roland är mäkta ilsken och kommer förbi till kyrkan för att mucka med Dennis, men Lotta, som också befinner sig i kyrkan, dock för att höra Dennis predikan, slänger ut honom.
Dennis som är en vänlig godhjärtad själ, propsar på att besöka Roland för att försöka förklara:

"Kan du inte säga nåt? Du kom väl till kyrkan för att du ville säga nåt?" undrar Dennis
"Nu har du chansen..."

"SMOCK!"

"Tack" säger Roland efter att Dennis seglat till golvet

Kommentarer
Postat av: Martin

man behöver ju inte ens se serien, räcker med att läsa dina summeringar för att fastna. you let me know when they start wrestling each other right?

utspelar sig inte andra avenyn i göteborg? och hatar inte ni 08or göteborg?

2009-03-24 @ 21:47:33
Postat av: Sandiza Hotpants

Haha, jag bor i Halmstad och min kärlek till gbg kan inte bekrivas med ord :D

2009-03-24 @ 23:50:38
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: Martin

nee? jag bor i halmstad! flyttade hit förra hösten.

och jag som hittade dig via en kompis blogg, som ledde mig till en blogg via en blogg osv osv.

haha bra odds!

2009-03-25 @ 07:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0