I brist på vettig sysselsättning:

Någon mer än jag som irriterar mig på introt till Dexter?

Ni som kollat Dexter någongång vet att själva introt består av scener från Dexters morgonritual, allt från att han vaknar till att han går ut genom dörren till sin lägenhet.

1 - Dexter vaknar, slår sönder en mygga och ler (Han är ju trots allt mördare så ett leende på insektsdräpandet är ju en självklarthet, inget jag klagar på)
2 - Dexter rakar av sig stubben:

Sedan käkar Dexter frukost, i en något konstig ordning (Varför inte göra i ordning allt på en gång och sen käka?)
3.1 - Dexter skär upp kött och steker, käkar upp kött
3.2 - Dexter knäcker ägg i stekpanna, käkar upp ägg och ketchup
3.3 - Dexter pressar kaffe
3.4 - Dexter pressar blodapelsinjuice

Okejokej, han kanske var skithungrig och kunde inte hejda sig, men nu är vi framme vid punkt 4, och det är nu det börjar kännas jobbigt.
4 - Dexter tandtrådar tänderna.

Vad är det som är så jobbigt med det då?
Titta på bilden och avgör själv:

Say what!? Redan ny skäggstubb över hela fejjan? Är Dexter nån slags apmänniska med hydrospeed på hårväxten?

Påklädningsritualen känns lite lagom obekväm dessutom:
5 - Dexter knyter skosnörena
6 - Dexter tar på sig undertröjan

Jag brukar iallafall  ta på behå och tröja innan jag drar på min galoscherna.
Men jag antar att han ska va lite skum och random, han är ju trots allt en MÖRDARE.

Kommentarer
Postat av: Clara

Åh. Du är min Gud. Tack.

2009-06-08 @ 22:29:15
URL: http://claraslife.devote.se
Postat av: EYY

MUCKA INTE MED DEXTER!!!!

2009-06-09 @ 19:11:37
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHHAHAH

2009-06-16 @ 09:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0