Fjortizmusika numero uno

Hej allihopa!
Väntar på att Martina aka Peyton ska komma och hämta mig, sen bär det av till Sevans feta examenspartaj. Fixar mig här sålänge till, hmmm.. jo såhär var det faktiskt: Gick till cdstället för att sätta på the Strokes att blåsa håret till, men just när jag drar ut Strokes-skivan landar mina ögon på Vengaboys-cdn! Fjortizmusika numero uno och mest spelade skivan när jag var 12 bast och lekte Michael Myers-leken på mellanstadiet. (Michael Myers-leken = den som blir mördad sist vinner, lagom rubbad lek jag kan berätta om senare) Vengaboys som ljuder genom högtalarna när jag piffar mig alltså!


Anyhow, ni minns väl Vengaboys - boom boom boom boom? <- Annars klicka här.
En annan goding med Vengaboys (som faktiskt uttalas bvengaboys, älskade att ensam sitta på den livsnödvändiga infon som besserwissrig 12åring) är - Up & down. Och nej, jag diggar inte den bara för att jag är ett sextokigt fjortismonster. Inte bara därför, alltså. Hewhew...

På tal om fjortisar...
<- klicka!

Kommentarer
Postat av: sara enberg

fin blogg.

2009-06-14 @ 00:18:10
URL: http://saraenberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

SNYGGT HÅR!

2009-06-16 @ 08:29:18
Postat av: Yrla Virvla VirvelFlicka

gud jag älskar ditt hår! :D

2009-06-16 @ 17:45:30
URL: http://iirla.blogg.se/
Postat av: HEH

läskigt vad ful man kan vara...

2009-06-17 @ 20:34:40
Postat av: Anonym

dU VA GANSA SNYGG ÄNDÅ.....

2009-07-01 @ 03:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0