Sandiza Hotpants <3 Ketchup

Vad är detta då? Mögliga makaroner?

Nej, (tyvärr Egoina) inget mögligt här inte, men nästan lika illa...
Hade inte mycket hemma, och få kronor i plånboken, så jag fick improvisera: slängde ner lite kokta makaroner, sweet chilisauce, spenat och mald ost i wooken och kryddade med citronpeppar och pommeskrydda.

Nu i efterhand, efter att jag provsmakat skiten, inser jag att jag borde dissat citronpepparn. Och kanske spenaten och pommeskryddan också. Eller för att vara helt ärlig - varför lät jag inte bara makaronerna vara ifred efter att jag kokat dom?

Tack gode gud att det finns KETCHUP!

Kommentarer
Postat av: Philippa

haha jaaa det började balla ut när du skrev att du la i SPENAT! (urk) likaså citronpepparn har en förödande effekt på mat (tro mig jag vet, björn är väldigt förtjust i den förbannade kryddan) och pommeskrydda ska väl typ vara till potatis??? (HAHA)

2009-07-10 @ 12:58:25
URL: http://phlippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0