Snart är jag mig själv igen, oh yeah

Inatt drömde jag att jag hånglade med Johan Palm, sen att jag och Daniel planerade på msn att vi skulle ha sex, därefter skulle alteregot Spindelmannen sova hemma hos mina föräldrar medan jag var på jobbet.
Sen fick jag en rlorgasm för första gången sen näst sist jag hade sex.
Jag tror jag börjar bli kåt igen och det känns jävligt underbart. Som många klagat på i min lilla bekantskapskrets, så har det varit långvarig torka i Sandiza Hotpants kreativa bloggskrivarhjärncell. Denna hjärncell livnär sig på kåthet.

Jag uppdaterade som mest när jag och Spindelmannen hade vår lilla... eh, grej? Då gick man ständigt runt och var allmänt horny och glad. Sen hände det en sak som fick mig att äcklas av migsjälv. Sen hände det en annan sak som gjorde att jag blev arg på alla snoppar som fanns. Tyvärr kan jag inte outa dessa spännande händelser ala Days of Our Lives i min överbesökta blogg, men nu har jag i alla fall kommit över detta, YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0