Stalkers

Det finns en baksida med att vara en så cool och snyggtuttad bloggerska som jag. Det är att man efterhand samlar på sig mindre friska stalkers. Jag har en favorit, som heter Magnus.
Hans smeknamn på mig är relativt smickrande "Fjanthora" och han brukar sysselsätta sig med att utge sig för att vara undertecknad på ett eller flera chattplejs, och då även langa ut min mejl till xx antal cybersexsugna karlslokar.

Inte för att det är speciellt svårt att blockera alla dessa pojkuschlingar på msn, men mina tankar förs ju alltid till Magnus lagom attraktiva (läs:fula) fejs, och lunchen är på väg upp... Visserligen bra för figuren, men...

Jag har tänkt på dethär. Tänk om en av alla dessa guttar skulle vara Mr Right? Tänk vilken missberäkning för stackars lilla Magnus om jag, tack vare honom, finner den äkta kärleken?
Funderar på att finna den med någon av hans offer bara för att. Liksom.

Kommentarer
Postat av: Maria

Skönt inlägg! :)

2009-03-09 @ 16:47:34
URL: http://wedinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0