Eternal sunshine of the spotless mind

Minnet är en lustig uppfinning, anser jag...
Varför minns man vissa händelser medan andra tycks vara totalt utraderade?

Något som om jag minns som om det vore igår, var när jag blev inbjuden av min käre kusin Niklas att fascinerat beskåda då hans kompadre Adam (inte allas våran Addeman, utan en skånsktalande Adam) petade med en pinne på en död fiskmås mage så att det kom bajs ur fiskmåsanus...

Okej, jag är tacksam för att jag inte kan erinra mig hur kvällen med den där generöse 35åringen egentligen utspelade sig (Obs, inget snusk - ett tillägg för att förhindra att mamma drabbas av hjärnblödning eller dylika åkommor)
men varför är just detta fiskmåsbajsminne som fastetsat?

Kommentarer
Postat av: Boel

HAHAHA! Men gud! Jag som trodde att jag kände Niklas utan och innan, mohaha!

2009-02-06 @ 15:16:37
URL: http://boelhedgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0