Anna får sin upprättelse!

Det har kommit till min kännedom att det INTE är min lilla grådvärg som var först i universum* med att mynta ordet "GeKåssyndromet" utan att det snarare var något hon snappat upp från sin fräsiga syrra!

(* = Har googlat ordet i fråga och det finns ingenstans på hela internet!)

I vänstra hörnet spottar vi ELIN, och i högra hörnet den riktiga upphovskvinnan till ordet man kan applicera på ungefär alla misstag man är beredd att begå - ANNA!


Den fräsiga syrran heter Anna och när vi var 13 bast var vi båda sönderblonderade med ögonbryn noppade näst intill osynlighetens land. Vi var dessutom förälskade i samma turk. Han skickade ju faktiskt oss båda sms där han sa att han älskade oss, what to do liksom, klart man kärade ner sig i snubben!

Nu ska jag berätta en sak för dig Anna, att det är inte bara ditt lilla otyg till syskon som stjäler ens egna åstadkommande: Min egen Lil Bro påstår att det är HAN som introducerat the Strokes ljuvliga musik i MITT liv och inte the other way around! VA! Jag är så upprörd av detta att jag ibland drömmer att jag ska ge honom på käften för detta och vaknar av att jag dänger handen rakt in i väggen...

Nej, nu ska alla veta att 1. ANNA är bruttan vi ska förknippa med "GeKåssyndromet" 2. Elin är skitrolig ändå 3. Jag ofta har blåmärken på händerna fanx to tjuvig lillebror och att 4. Det var jag och Anna som var först med blont hår, rosa läppstift och rosa mjukisdress, alltså INTE Dessie, Kissie eller Paow dvs!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ja, jag vågar nog påstå att jag hittat bra grejer på GeKås som jag gillar. Köpte bland annat två klänningar nu i sommar som är jättefina! Det gäller som sagt att ha ett tränat öga för att genast se det man gillar och ignorera allt de fula som finns :-)

2009-08-29 @ 15:35:14
URL: http://ellisbellis.blogg.se/
Postat av: Anna

hahahah, uuusch jaa den perioden vill man knappt glömma ju, men nu har jag fått upprättelse i denna fråga iallafall, thanks kraaaam!!

2009-08-29 @ 16:24:31
Postat av: My

haha jag hejjar på dig

2009-08-30 @ 13:10:33
URL: http://ramrod.blogg.se/
Postat av: KIM bohej

HAHAHAH ni verkar jävligt sköna Anna och Sandra

2009-09-02 @ 08:30:52
Postat av: Daniel

Heja heja!

2009-09-02 @ 09:08:12
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0