Barn och deras föräldrar

Barn är roliga.
Min lillebror har fyllt 20 och det obligatoriska släktkalaset gick av stapeln. Igår.
Min kusse Lill-Elin, som jag skrev lite om i mitt förra inlägg, upplyste oss en gång i halvtimmen om att hon sparade pengar för att köpa sig en laptop med webcam. Jag ilade snabbt som fan efter hennes uttalande till hennes moder för att försäkra mig om att hon inte skulle bli tillåten skaffa en CAM före hon fyller minst 18.
Finns många pervon out there, och Lill-Elin verkar minst sagt lättlurad:

Hon berättade att hon hade en kompis som tipsat henne om ett lösenord hon kunde ha på Habbo.se. Nästa gång Lill-Elin loggade in på sin Habbo-gubbe hade "någon" stulit alla hennes Habbo-möbler. Men det kunde absolut inte vara Lill-Elins kompis, henne kunde man verkligen lita på, lovade Lill-Elin.
Ållrajt.

Barns föräldrar kan också vara roliga.

En av mina andra kusiners föräldrar ringde bara nån timme innan kalasets välkomstdrinkar skulle avnjutas för att upplysa om att dom tyvärr inte skulle kunna infinna sig. Why? Deras unge, min kusin, Agnes 5 år, var DAGISTRÖTT.

Ja, det är sorgligt att stringtrosor, alkohol och nu också utbrändhet gått så långt ner i åldrarna.

Kommentarer
Postat av: pubes

hahaha

2009-08-17 @ 23:42:41
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: E S T H

Kolla in den andra trailern till New Moon

i mitt senaste inlägg! Helt otrolig!

kram från mig http://esth.blogg.se

2009-08-18 @ 15:25:45
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0