"Hejvillduköpamajblommor!?"

Man kan inte gå någonstans utan att bli påflugna av dessa enerverande varelser. Bara man ska in på ICA och köpa knäckebröd för sina sista slantar är dom på en.

"Hejvillduköpamajblommor!?" En mening blir ihopsatt till ett ord.

Avsky är ett allt för milt uttryck för att beskriva mina känslor inför dessa majblomsförsäljande gamar.
För dom är inte ensamma när dom går till attack, nej dom anfaller i grupp!

Förra året blev jag driven så insane att jag gick till motanfall en bakisdag i entren till Hemköp mot en äcklig gam jag menar en söt liten flicka.
Jag stannade upp, spände ögonen i henne och vrålade förbannat "Men NEEEJJJJ!!!"

När jag inhandlat mitt knäckebröd och min Loka och lämnade butiken var lilltjejen inte längre kvar.
"Vad känna?" tänkte jag. "Mission complete eller dåligt samvete över att ha skrämt hem den lilla majblomsförsäljerskan?"

Mission complete såklart.

Kommentarer
Postat av: PH

haha jaa det börjar bli tjatigt när man har blivit frågat minst tusen gånger!

2009-04-27 @ 12:11:27
URL: http://phlippa.blogg.se/
Postat av: PH

TA BORT att man måste verifiera kommentarerna. jag får skriva in rätt värde MINST 100 gånger. jag blir gaalen. (och det är inte jag som skriver fel utan systemet som är stört!)

2009-04-27 @ 12:13:02
URL: http://phlippa.blogg.se/
Postat av: Finn

Fan stackars glin!

2009-05-04 @ 20:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0