Visit to Getinge

För någon dag sedan var jag och Martina hemma hos min stora förebild during högstadiet - Philippa. Fastän hon är osminkad och har babykräk på tröjan får hon starkt mvg i knullduglighet! Självklart har hon lyckats avla fram världens gulligaste unge, William. Det genetiska arvet, i guess...


Kände mig mäkta duktig och ytterst nöjd med migsjälv när jag fick den lilla sötizen att skratta genom att frambringa ljud som "vov-vov-vov-vov" med hysteriskt uppspärrade ögon. Säkerligen hånlog bara William åt min retarditet, men det har han förhoppningsvis glömt när han blir äldre.
Jag var ful när jag var bäbis, hårlös till ca 1 års ålder. Men se på mig nu, haha!

Ja, eh... jag är i alla fall inte flint längre.

Kommentarer
Postat av: Philippa

haha du är för gullig=) nå har du märkt att det kommit nåt mer folk?

2008-09-04 @ 14:52:37
URL: http://phlippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0