Peyton siade om min framtid, det ni!

Nu lämpade det sig som så att både jag och Martina AKA Peyton är hemma hos våra mammor och käkar paj denna söndagskväll. Så vi bestämde oss för att hänga lite på byn. Avslutade kvällen med att leka lite på lekplatsen vid midsommarfirarfotbollsplanen. Frestelsen blev helt enkelt för stor när vi passerat den för sjuttitredje gången.

Martina blev nostalgisk och ville spå mig i sanden, ni vet, som man gjorde på lågstadiet. Såhär ser min framtid ut:

Jag ska gifta mig med Rasmus Bengtsson och vi avlar fram fem barn. Redan tre år efter vi gift oss konverterar Rasmus till islam och tvingar mig bära burka.
Vi bor i en lägenhet i andersberg och har en get som husdjur. Jag har även en älskare - Finn Mårtensson och jag föder honom ett utomäktenskapligt barn med down syndrom.
Rasmus och jag är gifta hela livet ut, men han har samtidigt en affär med Martina (jävla slyna till kompis va) som också varar hela livet. Min o Finns affär varar trots allt bara 10 år. Jag kör en bmw och Rasmus kör en porche och vi har faktiskt ett hus i Thailand. När Rasmus vill göra det lilla extra för mig köper han hem en hjärtformad pizza från Medya. När jag vill göra det lilla extra för Rasmus lämnar jag bort våra barn till min mamma i en vecka.

Vackert, aight?

Kommentarer
Postat av: Peyton

"sorry brooke we wanted to tell you but we wanted to spare you the heartache...will we ever get past this"

2008-09-22 @ 12:09:28
Postat av: Sandiza Hotpants

peyton: hahaha, you crazy bitch :D

2009-06-12 @ 13:10:48
URL: http://brunettsandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0