Jag råkade glömma att jag bantade...

Måndagen och Tisdagen åt jag väl inget speciellt gränsöverskridande. Nej, jag höll mig faktiskt ordentligt på bantarmattan!

Sen dess har det dock passerat 5 hamburgare, en liten pommes, massa läsk, ett mål mat på wild west, 2 pizzor, massor av frukt och en och annan vitamintablett.
Och diverse enheter alkoholhaltig flytande föda. Men jag rörde faktiskt inte ens chipsskålen hemma hos Rachel i lördes! Fan va bra! Eller... kanske att det slank ner ett o annat på efterfesten?

Wellwell, säger som Addemannen "Det man inte har större minne av, det har heller inte hänt" (Okej han kanske inte formulerade sig riktigt så välartikulerat, but then again, does he ever?)

Funderar på att bli sumobrottarkvinna!

Kommentarer
Postat av: Ia

Haha, keep up the good work ;)

-

och sen tack så mycket, förstås!

2008-09-22 @ 18:23:58
URL: http://mariahh.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hahaha, det låter som jag det.

Hittills idag har jag sovit. Som en gris. Nu ska jag gå ut på en walk och förbränna fett innan jag ska proppa i mig en feting till brunch...

2008-09-23 @ 10:25:09
URL: http://lisasfanclub.blogg.se/
Postat av: Adam

"Det man inte minns, har inte hänt..." herregud kvinna du kan ju inte citera mig om du inte har den rätta tekniken..

2008-09-23 @ 20:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0