Jag håller på att förvandlas till en häst

Kan inte sova och det beror inte på insomnia denna gång, denna ovanliga gång, utan på att jag har så förbannat ont i käften! Håller på att få nya tänder och jag känner mig som en grinig bebis. Varför får man nya tänder nästan ända ner i halsen vid min mogna ålder? Vad ska det va bra för? Va?! Jag bits och tuggar all mat utmärkt redan så det behövs faktiskt inga fler hjälpmedel. Känns som om jag snart kommer bli lika bredflabbad som en horsie.

Så om ni ser en häst på stan är det mycket möjligt att det är mig ni ser,
och då är det bara att rusa fram och giva er tillkänna
så kladdar jag mer än gärna min autograf över era tits.

Kommentarer
Postat av: Olof

Sv: Haha, är du allvarlig? xD Hade mina föräldrar sagt något sådant hade jag aldrig sovit.



Och jag håller med dig. "Endast den galna är frisk i en galen värld" Nåt sånt. :)

2008-09-26 @ 17:20:50
URL: http://denforsta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Livet går vidae. Ingen ser att du får tänder jag vet. Finns annat att oro sig för.

2008-09-26 @ 22:33:00
Postat av: Anonym

Det är kanske dax att börja äta grönt.

2008-09-26 @ 22:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0