Idag fick jag skäll av mamma och pappa

Fick ordentligt på moppo av mina mesiga föräldrar nyss vid middagsbordet (ska till Ge-Kås tidigt imorrn med mamma så övernattar i huset jag föddes) (okej då jag ljög, jag föddes på bb).

Vad var det för hemsk synd jag då begått?
Jo, jag hade ju langat upp en bild av morsan i ett blogginlägg. Visste inte att mina föräldrar var en ip-adress av mina cirkus 30 hängivna fans. Men i alla fall.
Farsan, som även är min chef, hotade med att inte betala ut någon lön till mig om jag fortsatte med dom fasonerna. Och då måste man ju nästan lyda, även fast dom inte kom med något bra argument och även fast jag inte skulle viljat lyda ens om dom kom med något bra argument.
Dumslida, som DJ Pish skulle sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0