Exklusiv maträtt

Det fanns en tid i mitt liv, inte alls så skitlängesen faktiskt, kanske bara ett år sen, då jag fullkomligt älskade - nudlar.

Nudlar med avokado och nån mysko chiligrej med mjukost i
, dyr.
Herregud, jag började dregla bara jag tänkte en tanke som snuddade vid en annan tanke som handlade om just denna rätt. Nu mår jag illa när jag öppnar skafferiet och ser nudelpaketen hånskratta mig rakt i fejan.
Bara tanken på att jag någongång pga pankhet kommer va tvungen att sätta i mig dessa äckliga nudlar för att inte svimma av hunger gör att jag vill knapra en karta stilnoct och sooova ända till nästa löning.

Köper jag kanske fel sorts nudlar nu? Är det bara Ge-kås nudlarna som är ätbara? Eller har jag helt enkelt förätit mig på detta djävulens påfund? Varför föräter jag mig i så fall aldrig på chips? Va? SVARA MIG!

Kommentarer
Postat av: Philippa

man kan aldrig föräta sig på onyttigheter. det har gud sett till bara för att det ska kunna finnas feta människor!

2008-09-11 @ 17:06:41
URL: http://phlippa.blogg.se/
Postat av: Marcus

Vilken skev världsbild du besitter Philippa!



Jag trodde alla visste, och jag hoppas du är ett unikum, att det är feta människor som äter mycket mat, inte tvärt om!

2008-09-11 @ 19:02:07
URL: http://www.tjenatjena.com
Postat av: Knutte

Haha ja visst är hon ;P

2008-09-11 @ 22:27:13
URL: http://knutte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0