Gekås

Funderar på att börja banta igen och införskaffa en vägningsmaskin, förslagvis när jag och modern min ska roadtrippa till Ge-Kås och inhandla diverse förnödenheter och skitsaker som man bara måste ha för att dom är så billiga.

Sist vi va där köpte jag, Elin och Boel likadana linnen, innan Elin deklarerade att vi snart skulle drabbas av Ge-Kås syndromet och med andan i halsen snabbt hastade iväg från klädavdelningen. Ge-Kås syndromet innebär alltså att man gått runt och insupit fulheten av alla ratade plagg till den grad att när man senare råkar spotta något mindre fult tror att det är snyggt, för att allt annat är så förbannat buttugly, så man testar och köper fanskapet.


Ska bara äta upp den här pizzan innan jag väger mig och påbörjar min bantning...
(Morris från Medya, vad annars)
(Medya, ni är fria att sponsra min blogg som tack för min produktplacering)

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

banta du? du är ju jättesmal

2008-09-16 @ 07:46:12
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: jazzylicious

Vad ska du banta ner håret elle?

2008-09-16 @ 09:35:50
URL: http://jazzylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0