Pissenisse

Köpte ny mascara igår. Brukar köpa Max factors Masterpiece, men blev lockad av den 10 riksdaler dyrare Masterpiece MAX! Ser nu alltså 10 kr snyggare ut.

Kom på outgrundliga vägar in på Isabella Löwengrips pojkvaskers blogg. Han ger sminktips. Han säger att man ska sminka sig naturligt och inte sminka sig för hårt för ens naturliga färg. Det är för killarna tjejer sminkar sig, säger han.
Jag vet inte vad som är mest patetiskt, att han tror att det verkligen är för killarnas skull tjejerna sminkar sig eller att det är en heterosexuell puttefnasker från norrland som dessutom spänner på blondinbella som uttalar sig om saken.
Jag sminkar mig hååårt runt ögonen, massa ögonskugga och gärna vinrött läppstift. Och fatta jag är blek eller! Och jag är så jääävla cool och snygg, tycker JAG, jag skiter i vad boysen anser, i synnerhet om dom kommer från norrland! Hör du det, Nils?!

Kommentarer
Postat av: Bolel

YOU GO GIRL! Och du, du ser verkligen 10 kronor snyggare ut på bilden. Jag som trodde att du inte kunde BLI snyggare min lilla råttunge. PUSS!

2008-08-08 @ 21:03:11
URL: http://boelhedgren.blogg.se/
Postat av: M-gee

Du är väl medveten om att "Norrland" bara är ett ord för lata, som inte orkar fatta att "norrland" består av norr och Västerbotten :D



Det finns ingen gemensam dialekt i Norrland, det är spritt, precis som i Södra Sverige.



De flesta "norrlänningar" skiljer sig inte nämnvärt från en "sörlänning"...



Okej ?



Sen varför någon vill umgås med blondinbella är något som övergår mitt förstånd...

2008-08-15 @ 17:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0