Jag vill att det ska komma en katt...

På lördag lämnar min pojkvän mig alldeles ensam hemma med mina silverfiskar (eller siller, som min skånska moder envisas med att säga, uttalas "sill-årr") i en hel vecka! Då hoppas jag banne mig att det kommer en katt och gosar med mig. Måste få ur mig mitt gos på något sätt. Kan ju inte springa ner till ankdammen så fort jag känner behovet att tillfredsställa ett djurs needs, något nöje borde man ju bespara sig tills man blir gammal o skruttig. Hoppas Hem till gården fortfarande går på tv då...


Förhoppningsvis avlider inte brunettsandy av kåtslag när hennes bf är i (på?) Marstrand

Aja, tom tisdag kommer jag ha kul i alla fall, först helg, och måndagen är alltid min tv-dag, bra tv program nästan varje minut hela dagen, och i reklamen kan man lägga i ny tvätt i tvättmaskinen (eller bygga en ny, mysig by på AoE II, reds. anm). 6an är ju egentligen en så kallad killkanal men det har ju faktiskt hänt att jag drömt att jag är en snopphane, så jag får titta på den faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0