Insomnia...

Fattar inte varför det alltid ska vara så här... Min snuttesöta Boelle ligger o sussar så sött i min säng, men jag kan ändå inte komma till ro (hon har redan pratat i sömnen också, hann dock inte höra vad det va hon mumlade om, säkert något snopprelaterat) Sitter här fortfarande och försöker luska ut hur jag ska insomna på snabbaste vis, men det verkar lönlöst. Kommer säkerligen hålla mig vaken till runt 05.30 as usual. Okej, bara att acceptera, Age of Empires - here i come!

Boelle i sitt esse med snuttiga Benji.


Kommentarer
Postat av: Boelle

HAHAHA! Usch den där bilden! Nu duschar du. Eller om jag hör rätt så rakar du nog benen med värsta gräsklipparen, för fan vad det låter! ;) Gott med frukost på sängen (gårdagens godis). Snart ska vi äta nybakade bullar och dricka pommac. Wiiie! PUSS! <3<3<3

2008-08-23 @ 10:31:47
URL: http://boelhedgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0