Mission: kunna dra halsbloss...

Satt på en filt i trädgården och övade upp mina skills i att smoka ciggisar. Totalt oduglig på det nämligen, antingen hinner jag inte andas in röken innan den slingrar sig ut ur käften vilket resulterar i munblossen man försökte impa med på dom äldre snubbarna när man var tolv. Eller så SVÄLJER jag röken vilket resulterar i fanatiska hostattacker.
(Antagligen därför jag funnit pårökning urbota snarkframkallande, misslyckats med att få i mig dom (påstådda) roliga ångorna.)

"Varför försöker du lära dig att röka då, din jävla fjorre?" frågar ni er med idiotförklarande ansiktsuttryck.

Väldigt simpelt: Behöver fler sysselsättningar, särskilt som jag tänkt banta och en av mina nuvarande major sysselsättningar är att stoppa i mig diverse kaloribomber.
Jag blev dessutom diagnostiserad ADHD för några månader sedan (surpris surpris), vilket ungefär betyder att jag måste göra tusen saker samtidigt och om inte jag får bestämma när vi ska sluta med grej och hoppa på en annan sysselsättning blir jag fruktansvärt deppig, sur och bråkig och vill hem och leka med Pikachu och min dino Alberto eftersom dom alltid är super-på mina ideer då jag hittat på deras personligheter.




Alberto. (En Pikachu vet ni ju hur såna ser ut.)


(ADHDn är även boven i dramat till mina diverse psykiska sjukdomar, social fobi, dysmorfofobi, ångest, mandodepressivitet + självmedicineringen jag pysslat med sedan jag var 17, alkohol, benzo, stilnoct, osv. Nu när jag förstått att jag inte alls är helt störd i huvvet utan att det bara vart obehandlad ADHD som spökat kan jag förhoppningsvis sluta med det tramseriet.)


Ett rökbesök kan jag ju berättigat ta direkt när jag umgås med MÄNNISKOR och blir ofokuserad, okoncentrerad och uttråkad av pågående aktivitet.

TVÅ FLUGOR I EN SMÄLL!  

I alla fall: Jag satt där på min filt och övade mig på att dra halsbloss vilket jag, som tidigare förtäljt, finner mycket knepigt.
Halva ciggen resulterade i svald rök och hostattacker, till dom förbicyklande nikotinberoende fjortisarnas skadeglada nöje. Jag kände mig lagom häftigt. Fejkrökande 23åring liksom. Ballt.

Sista av cigghalvan lyckades jag dock halsblossa redigt imponerande, hann till och med berätta lite om den mäktiga prinsessan Fatima innan jag utandades röken igen. (Nu äru litta stolt över mig va Sevis? Hiiihi)

Sen fick jag dock världens nickokick. Vinglade in, helt hög i huvvet, och nu sitter jag här och mår lite halvilla.


Kommentarer
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Haha! Ajabaja! börja inte röka det är skitsvårt att sluta (typ omöjligt om man inte har någon självdisciplin):P

2010-09-06 @ 20:30:35
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/
Postat av: pubes

oj va jobbigt med så många diagnoser. hoppas det blir bättre å lättare för dig snart :)

2010-09-06 @ 23:11:31
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: O

Inte röka .. :-/

2010-09-07 @ 06:01:18
Postat av: Sandiza Hotpants

Anna KK:

Hahah, jag = no självdiciplin whatsoevah ^^ Kanske ska fortsätta med mina munbloss så jag ändå kan ta pauser men utan att bli beroende höhö ^^



Pubes:

Asch, alla är spårlöst borta förutom manon ;) Och bokstavsstörningen dåra ^^



O:

Jajajajaja. Ja.

2010-09-07 @ 17:21:10
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: ALBERTO

Men vafan, är du helt jävla bombad i skallen????? Du får fan ta bort den bilden, jag ser ju asfet ut!

Jag har liksom avtaggat mig på den på facebook av en anledning....... som du är VÄL medveten om!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0