Mwaaaahaha!

Kom på en sak. Det borde finnas nån mojäng som samlar allt man kommenterar i andras bloggar, för jag skriver fan ASroliga saker ibland! Vet att även Boel lider av att denna funktion inte går att finna, hon skriver också ASroliga kommentarer.

Men åter till min egen funnyness.
Jag menar;



OCH



OCH


Blir förvånad hur rolig jag kan vara ibland. Blir FÖRVÅNAD ibland, alltså, inte att jag är ROLIG bara ibland. Fast det fattade ni ju säkert, utan att jag behövde precisera.

Jasså, ni tyckte att det blev lite väl osmakligt skrytigt nu?
Jag hänvisar till kommentar 2 ovan: Mitt motto: Är man bra på nåt, då är det ens förbannade SKYLDIGHET att skryta om det, annars är man fan inte värd skillsen!


Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI - nybliven 2-barnsmamma!! ♥ ♥ ♥

Haha... Spiderchicken ;)

2010-07-21 @ 19:16:36
URL: http://bambi.blogg.se/
Postat av: Sandiza Skrytpants

Bambi: Höhöhö, I freakin KNOW! /skrytmånsa

2010-08-03 @ 18:33:59
URL: http://brunettsandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0