Jibbering while sleeping

Satt och jiddrade på Roberts Cafe igårkväll, jag och Sevan hade possible maybe, probably ätit minimalt under dagen för vi blev aningen för berusade på ynka tre glas vin.

Åkte därefter hem till henne för snarkeri, la oss i sängen och slökollade tv - How I met your mother.
Efter MAX tio minuter, när Ted kommer i bild:

Jag: "Alltså... jag HATAR honom."

Sev: "Han som står i dörren till Roberts?" (stod ingen i dörren där)

Jag: "Haha, nä??"

Sev: "Menar du den grodan vi har på en pinne?"

Haha. Älskar sömnprateri. Knivlisas pojkvän står dock för dom bästa (LÄNK).


Kommentarer
Postat av: SANDIZA HOTPANTS

HAHAHAHAHAHAHHAHA!!!



Kände att jag var TVUNGEN att kommentera mitt eget inlägg i detta fallet, SEVIS ÄR JU GAAALET ROLIG - även i slumrande tillstånd!

2010-08-05 @ 13:49:33
URL: http://brunettsandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0